вівторок, 21 травня 2013 р.


«Сім’я J 7+Я»


Сім’я у всі часи існування людства відіграє важливу роль у житті кожного з нас. Саме в сім’ї ми отримуємо все необхідне для життя. А отримала вона Боже благословення ще в раю на зорі людства. Дуже високо ціниться сім’я у християнстві, адже вона є "домашньою церквою". Це свідчить про її вище покликання ― служити спасінню всіх, хто увірував в Іісуса Христа.
Цими днями у м. Іршаві і був проведений вперше захід «Сім’я J 7+Я»
Головною метою соціального розвитку держави є збереження здоров'я людини протягом всього її життя, попередження хвороб та втрати працездатності. Для цього найважливішим є "здоровий старт життя", який у більшості своїй зумовлений станом здоров'я дівчинки-підлітка, жінки-матері. Вирішення цих проблем в Україні забезпечується на основі реалізації основних державних та національних програм з охорони материнства та дитинства. Збереження та поліпшення репродуктивного здоров'я виходить за рамки суто медичної проблеми і є загальнодержавною, багатокомпонентною проблемою, яка повинна вирішуватись на національному рівні шляхом забезпечення умов для реалізації населенням репродуктивної функції. Це позиція уряду України.
Тиждень сім’ї розпочався в м. Іршави 16 травня 2013 року вуличною інформаційною акцією «Сім’я J 7+Я», яку провела Іршавська центральна районна бібліотека у співпраці з Іршавським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Акція відбулася на площадці перед районним будинком культури. Було надано слово протоієрею Василію Ігнату, який благословив свято і усіх його гостей. Вулична акція розпочалася міні-концертом, де талановиті діти співали і декламували вірші на відповідну тематику, а також був веселий танцювальний номер. Після закінчення концерту відбулися різноманітні цікаві ігри: малюнок на асфальті «Моя щаслива сім’я», шашки, розмальовки; розважальні конкурси, а також діти мали можливість залишити свій відбиток долоні «Відбиток щастя сім’ї». Учасників конкурсів було нагороджено призами. Волонтерами бібліотеки серед жителів Іршави розповсюджувались інформаційні брошурки, буклети, листівки, роздавались зелені браслети. Присутні мали змогу ознайомитись з книжковою виставкою, яку підготували працівники бібліотеки.
Враження від батьків, старшого покоління, дітей і гостей акції були чудові і вони надіються, що така (інформаційна, анімаційна, розважальна) акція буде проходити у нашому місті надалі і стане традиційною.


На фото: під час проведення свята






































































































21.05.2013        Організатори свята

Немає коментарів:

Дописати коментар