Нам пишуть
04.03.13
Вітаю вас, отець Василій у блогосфері!
Нехай Господь допомагає у ваших трудах!
З повагою, головний редактор газети
"Православне Закарпаття" (індекс 89821) прот. Іоанн Шандра у дописі
від 04.03
04.03.13
Усі ж вони "сповнились Духом Святим і почали
говорити іншими мовами, як їм Дух промовляти давав" (Дії 2, 4). Після
Вознесіння Христа Бог послав Св. Духа, щоб Він утішив християн і допоміг їм
проповідувати Євангеліє серед народів. Завдяки силі Св. Духа, яку учні придбали
в день П’ятидесятниці, апостоли сміло стали проповідувати про справи І. Христа,
навертаючи людей до віри. Давайте задумаємося про те, що Господь наш І.Хр.
послав Духа Святого і учні Спасителя "заговорили" на різних мовах.
Саме з дарунка розмовляти різними мовами почалася дія Духа Святого. Що це
значить? Чому сьогодні багато хто бажає нівелювати, або забути цей момент? Ось
ті питання, про які варто задуматися православному українцю та білорусу. Тому,
що саме вони сьогодні, в останні часи, набувають особливу актуальність. У
Діяннях Св. Духа в день П’ятидесятниці ми ясно і недвозначно бачимо, що Господь
Бог створив унікальним кожний народ, з його мовою, культурою, рідною землею.
Свою волю в цій у дописі.
Ярослав Коваль від 04.03.13
05.03.13
Гарні фото. Краса наших гір відчувається і на цих
гарних знімках у дописі.
Коментарі:
За березень місяць на адресу блогу "Іршава православна" поступило декілька інтернет-повідомлень. Деякі з яких ми публікуємо.
Щиро дякуємо за Ваші теплі і щирі слова, всечесний о. Іоанн Шандра, редактор газети "Православне Закарпаття".
* * *
Свята Православна Церква урочисто відзначає свято
Зішестя Святого Духа на апостолів в день П’ятидесятниці. Це одне з
найвеличніших свят Церкви Христової. Це день народження новозавітної
християнської Церкви. Хочу відзначити декілька важливих моментів цього свята,
про що необхідно знати віруючому християнину.
Для нас християн, це свято приурочене Святій
Трійці. А догмат про Святу, Живоначальну Трійцю ― центральний догмат
Православної Церкви, який лежить у центрі всього християнського богослов'я.
Догмат про Святу Трійцю ― виключно догмат новозавітної християнської Церкви,
адже ветхозавітна Церква дотримувалася лише віри в Єдиного Бога.
Важливим моментом зішестя Святого Духа на
апостолів є той факт, що саме з цієї події народжується Новозавітня
християнська Церква, адже після проповіді апостола Петра увірували в Іісуса
Христа та Хрестились перші три тисячі християн.
Зішестя Святого Духа на апостолів дарувало світу
Дари Духа Святого та Божу благодать, через яку здійснюється наше спасіння. Ці
Дари Святого Духа преподаються нам, православним християнам, у Таїнстві
Миропомазання під час нашого хрещення. Дари Духа Святого важливі і необхідні у
житті кожного православного християнина, які дають нам можливість жити духовним
життям та з’єднують нас з Спасителем Іісусом Христом у святих Таїнствах Церкви,
через які ми отримуємо Божу благодать та спасіння.
Зішестя Святого Духа на апостолів послужило
проповіді Святого Євангелія серед різних народів землі, серед язичників. Колись
у момент будівництва Вавілонської вежі народи, які зробили виклик Богу, бажаючи
будувати Вавілонську вежу до "неба" були розділені. Тепер всі народи
землі цією священною подією зішестя Святого Духа були об’єднані в Новозатвіню
християнську Церкву і через віру в Іісуса Христа отримали можливість стати
наслідниками спасіння і вічного життя. Духом Святим народи були покликані до
єднання.
Разом з тим хочу підкреслити той факт, що у Христі
"не має ні еллина, ні скіфа". Автор справедливо стверджує той факт, що
"унікальним є кожний народ, з його мовою, культурою, рідною землею",
але все це земне. Спаситель приходив у світ, щоб кожна людина у Христі стала
"новим творінням", стала наслідником вічного життя у Царстві слави
Отця Небесного, у вічності.
Особливу увагу хочу звернути на той факт, що
плодом Зішестя Святого Духа на апостолів у день П’ятидесятниці є спасіння
віруючих християн у Церкві Христовій. Всі святі апостоли, мученики, святителі,
преподобні, сповідники, Христа ради юродиві ― цей величний сонм угодників Божих
,досягли спасіння і вічного життя у Царстві Божому є плодами Духа Святого. До
цього покликаний кожний з нас, адже Христос Спаситель приходив у світ "заради
нашого спасіння" і здійснив цей подвиг, приніс Себе в жертву на
Голгофському Хресті, щоб кожний хто увірував у Нього "не погиб, а мав
вічне життя".
На фото: Православні монастирі Закарпаття:
(Фотографії взяті з "Правослвного Церковного календаря 2013")
14.04.2013 З повагою прот. В. Ігнат
Немає коментарів:
Дописати коментар