вівторок, 10 грудня 2013 р.

Вітаємо з ювілеєм архімандрита о. Сергія!
"Отец мой духовный,
За Вас я молюсь,
Сегодня пред Вами
Я низко склонюсь.
За чуткое сердце,
За Вашу любовь
Вам руку целую
И кланяюсь вновь."
         Таким гарним пісноспівом привітали сьогодні з ювілеєм свого духовного наставника архімандрита Свято-Іоанно-Претечинського жіночого монастиря,  що в селі Дубрівка отця Сергія (Данкулич).
         З нагоди Вашого ювілею прийміть найщиріші і найсердечнішi вітання. Бажаємо: хай Ваша життєва доріжка стелиться вишитим квітучим рушником, а серце завжди наповнюється затишком, миром, любов’ю та Божою благодаттю.
        Хай Всевишній дарує Вам міцне здоров’я, кріпость і силу, а прихожани додають Вам щедрих і душевних чеснот своєї душі.
Зупинити час ніщо не в змозі,
Шумлять ліси і цвіте сад,
На Вашім сонячнім порозі
З’явилась цифра 35.
Від щирого серця бажаємо здоров’я,
Без нього не милі ніякі діла
В здоров’ї – багатство і радість і сила
А більшого щастя на світі нема.
Хай Матір Божа Вас оберігає
Від зла, хвороби і журби
А Всевишній дарує здоров’я  
На довгі прийдешні роки.
 
З любов'ю та повагою Ваші прихожани
та протоірей о. Василій Ігнат 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар